lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Elin - 4 augusti 2013 19:08


Hej vänner. Ledsen för dålig uppdatering idag, trodde jag skulle hinna titta in här idag, men dagen har gått i ett. Nu är jag hemma i stan och sagt hej då till paradiset för några dagar. Jag har verkligen haft det underbart ute på landet dom här dagarna, vilken högsommarvärme det har varit! Jag har passat på att bättrat på brännan, badat, ätit gott och haft fint sällskap. Tänk vad bra man kan ha det. Idag var det svårt att säga hej då och gå upp ur vattnet när man visste att det var sista doppet i Östersjön på några dagar. Imorgon ska jag på ett möte vid skeppsbron och sen på bio, på Tisdag är det skansen och sen så får vi se om jag åker ut till landet på Onsdag, nästan så jag hoppas att vädret håller i sig resten av veckan så jag kan komma ut. 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards