lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Elin - 5 augusti 2017 18:41


Hej på er vänner. Alltså, kära nån vad trött jag är nu! Det har varit en lång dag och med tanke på hur ont jag har just nu så lär det bli en tidig kväll för mig också. Men jag har haft en galet bra dag. Åkte in till Rålis så jag var där strax efter 11:30. Mötte upp några CUSare vid idrottens samlingsplats och vid kanske 13 så började vi röra oss i prideparaden. Vi gick ju förra året också, men då varken hann eller pallade jag att gå hela vägen så gav upp vid hötorget, men detta år så gick jag hela paraden ut. Jag förstår egentligen inte riktigt hur jag orkade, hela sträckan är på 4,3 kilomenter men det går ju så otroligt sakta så man håller ju igång i säkert 4 timmar. Det var en fantastisk stämming även detta år trots lite regn då och då och man blir så himla peppad och glad av all kärlek, all fest  så jag kunde liksom inte ge upp och hoppa av mitt i hehe. Trodde först att vi inte skulle bli så många ridsportare, men det blev en hel del vilket var superkul! Jag antar att jag inte behöver säga hur otroligt stolt jag är över vår sport!

Ja, ni ser ju vilken skylt som är min favorit hehe.


En del av en peppad skara som hoppar för en trygg ridsport!


 

Vi bjöd på hoppning, dressyr och skönsång. Vad passar bäst för oss att sjunga? Jo, "Vad du är söt, min kära lilla ponny" haha!


Här är vi i mål på Östermalms IP, alla var nog ganska så slut men sååå nöjda!


Nu har jag precis tagit ut min pizza ur ugnen och ska äta upp den samtidigt som jag tittar på ett avsnitt av  Law and order. Det blir en väldigt lugn kväll ikväll, kram på er!







Av Elin - 5 augusti 2017 10:34


God förmiddag på er mina vänner. Just nu sitter jag i soffan, färdigklädd för att åka in till Rålis för att gå prideparaden tillsammans med ridsporten, så kul! Tänkte att jag skulle titta in här innan jag åker bara. Hade en supermysig kväll igår hemma hos Lisas päron. Vi åt hallumitacos, drack lite rosé och hade det supernajs! Dock så spöregnade det när vi skulle äta middag, så det blev inomhus istället så gick vi ut efteråt och snackade om allt möjligt. Det blir alltid mycket jobbsnack när vi ses. Senare på kvällen så gick vi in då det blev lite kyligt, då övergick vi till att dricka te och äta chips istället, kan det bli bättre liksom?!


Nä vänner, nu måste jag kila, hörs när jag kommer hem!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards