lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 januari 2019

Av Elin - 17 januari 2019 22:15


Blir galen på att mitt humör går upp och ned hela tiden. Ena sekunden skrattar jag så tårarna rinner, andra sekunden hugger det till i hjärtat och det känns som att allt blir svart bara i livet, sedan blir jag överpepp på livet och är glad igen, sen har jag gråten i halsen och vill inte orka mer. Vill känna, orkar inte känna. Det gör bara ont och orkar inte det.

Så. Jävla. Jobbigt. Känner inte igen mig själv.

Av Elin - 17 januari 2019 17:29


Heeej på er vänner! Shit vad mitt humör går upp och ned idag, helt sjukt! Känner typ inte igen mig själv.


Det var tungt att gå upp imorse, var så trött haha. Men tog mig i kragen och gick upp och åkte till jobbet, utan att halka och dö på kuppen! Jäklar vad halt det är idag alltså, borde få medalj om man lyckas ta sig någonstans utan att bryta något en dag som denna. Helt ok jobbdag idag iallafall, mycket att göra som alltid fast det känns som att man inte har det när man kommer på morgonen haha. Blev ett spontanbesök till en annan förskola i enheten på vägen hem också, när jag ändå var i närheten och de mejlade efter hjälp, härligt avslut på jobbdagen att få hänga där en snabbis! Åkte hem efter jobbet, tog en kopp kaffe, skickade iväg några mejl och vilade lite, sedan gick jag ned till frisören.


Var inte alls sugen på att klippa mig idag. Noll motivation, noll inspiration och noll tålamod! Ledsnade redan när jag sa hej till frisören och satt mig i stolen haha. Gjorde det vanliga, slingade och klippte av en bit. Hade ingen bra magkänsla under tidens gång, men hinkade i mig kaffe och fördrev tiden på messenger hehe. Är inte helt nöjd med klippningen och fick inte ens lockar i slutet som jag ville ha! Menmen, kanske känns bättre imorgon när jag vant mig lite. Höjdpunkten var iallafall att komma hem och kissa efter alla kaffekoppar haha.


Nu ska jag äta lite och spendera resterande av kvällen med att titta på The crown!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards