lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Elin - 18 maj 2010 23:30



When you try your best but you don't succeed

When you get what you want but not what you need

When you feel so tired but you can't sleep

Stuck in reverse


And the tears come streaming down your face

When you lose something you can't replace

When you love someone but it goes to waste

Could it be worse?


Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you


And high up above or down below

When you're too in love to let it go

But if you never try you'll never know

Just what you're worth


Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you


Tears stream down your face

When you lose something you cannot replace

Tears stream down your face

And I


Tears stream down your face

I promise you I will learn from my mistakes

Tears stream down your face

And I


Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you


Lyckopiller <3     



Av Elin - 18 maj 2010 23:01

Tisdag idag. Gick upp vid 1030, kollade på TV och pluggade. började skoldagen med religionsprov och det gick åt helvete så nu är det säkert att jag får ett IG iaf. När jag hade failat klart med det så gick jag ner till datorerna och började med projektet, fick en hel del gjort när jag var själv haha. Efter en timme så kom resten av tjejerna och så pluggade vi på varsit håll med våra projekt. Tog 17tåget hem och satte mig direkt vid matbordet, var så grymt hungrig!!


Under kvällen har jag pluggat så nu har jag mejlat in rapporten nu är det bara at finslipa redovisningen kvar.


Längtar tills på tisdag nästa vecka-då är betygen satta och vi kan bara leva loppan i skolan asnajs!!!


Nu ska jag gå och kolla på navy cis.


Bye <3


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards