lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Elin - 9 januari 2011 01:24


Hello folks!


Idag har det varit fullt upp hela dagen. Jag vaknade som tur var utan feber efter en låång natt sömn. Gick väl och lade mg vid 8 någonting sedan gick jag upp vid typ 9 så sov nog bort febern efter en ipren i kroppen :). Var iallafall lite seg och det snurrade i huvudet när jag väl gick upp, men efter en kopp te och chill så blev det bättre.


Idag hade vi planerat att åka och shoppa! Yey :D. Jag mådde lite halvdåligt efter ett tag så orkade inte springa runt i affärer hela tiden, men lite fick jag med mig hem. Typ som ett par unika converse skor, lite tröjor, en kofta. Sen var jag helt slut haha. Men än är jag inte klar med all shopping är ju bara på dag 3 här så :P. En kul sak var när pappa och jag skulle gå till bilen då en säljare sa till pappa att han tyckte att han hade mycket att bära på (typ 4 kassar i varje hand hade han och det var då allt som familjen hade köpt) haha han trodde säkert att jag hade tvingat med pappa att shoppa och sen fick han betala och bära :P.


Vi kom väl hem vid typ halv 6 och började direkt med maten. Taco blev det idag. Mums :). Nu är jag typ jättetrött....men ska försöka gå och lägga mig lite senare idag hade jag tänkt, får hoppas att jag mår helt ok imorgon. Nu känner jag att jag skriver bara för att skriva. Så byyyye!´Ska fösöka blogga imorgon oxå, men det blir ju typ snna här tider som jag bloggar nu med tanke på tidsskillnaden ;).


Puss


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards