lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Elin - 28 februari 2011 21:01


Jag är mätt, känner mig 10 kilo tyngre, trött som ett as, deppig, förvirrad och vill helst av allt att det ska bli fredag och helg igen.


Har inte gjort mycket alls idag och sov till 12, men ändå så är jag så fruktansvärt trött. Vill få kallelse till operation så fort som möjligt men ändå inte. Vet ju att det är den där jävla polypen som gör att jag inte sover tillräckligt om nätterna, kroppen vågar inte slappna av helt och hållet för om den gör det så kan jag inte andas typ. 


Bättre blir det ju inte när jag ligger och grämer mig över ridningen...hur jag ska göra och när. Vet att jag ska sluta iallafall. Eller nej, jag ska inte ljuga för er. Ska sluta i torsdagsgruppen. Vill sluta nu, på en gång, men det går inte är jag rädd och jag grämer mig verkligen att jag måste fortsätta terminen ut för jag vill verkligen inte rida på torsdagar!


Jag har för mycket att tänka på helt enkelt och tyvärr så påverkar det min vardag mm.


Nu ska jag iallafall gå och sova för jag orkar inte vara uppe mera.


Gonatt mina söta bloggläsare, hoppas ni kommer sova bättre än vad jag kommer inatt.


  


Lyckopiller <3

Av Elin - 28 februari 2011 17:43


Jag har tänkt att jag skulle sätta mig ner och blogga om dom senaste veckorna hela dagen idag. Men det har lixom inte blivigt av.


Här kommer det iallafall.


Jag har ju bloggat väldigt dåligt dom senaste två veckorna och jag måste faktiskt försvara mig med att säga att jag har varit sjuk! Först var jag sjuk en hel vecka, sen blev jag tillräckligt frisk för att åka till jobbet men jag kunde bara jobba 2 dagar förra veckan för på Onsdagen blev jag magsjuk! Otur eller vad!?


Det känns som om jag har missat så jäääkla mycket under dom här två veckorna. Möten (inte så kul, men kan vara bra att vara med så man har koll på läget), krogenrundor, födelsedagsfester, jobb aa you name it! Tråkigt, men det kommer fler chanser i guess :).


Ska iallafall till jobbet imorgon och förhoppningsvis jobba hela veckan och sen inte bli sjuk på flera flera månader! Har varit sjuk så det räcker och blir över nu tycker jag! :D


Nu ska jag kolla vidare på Time out! :)


Lyckopiller <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards