lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Elin - 20 augusti 2012 19:16


   


Mamma, jag och Lillebror begav oss till Jakan nu ikväll för jag var sjuukt shoppingsugen och hade spanat in en väska på HM som jag ville se in real life. Kom inte hem med väskan utan med två tröjor istället och ett par gummistövlar, dom måste jag tyvärr lämna tillbaka eftersom dom inte passade, hatar att prova i butik så vad gör man inte men tröjorna får stanna hemma. Får leta efter väskor inne på Åhlens någon dag tror jag eftersom min ena har gått sönder och måste ersätta den med en ny darling.


Blev iallafall avsläppt i rondellen nedanför oss då mamma skulle fortsätta och handla, men jag fick så sjukkt ont i ryggen så jag ville bara hem. Under kvällen blir det bara chill framför TVn och hoppas på att min rygg blir bättre tills imorgon.

Av Elin - 20 augusti 2012 13:15



   

 

Jag hittade min skrivbok som jag skrev av mig i förra året. Jag har inte vågat öppnat den än, är så rädd att det ska göra så ont, att alla känslor jag kände då ska komma tillbaka. Egentligen skulle jag vilja skriva några rader i den men jag är för feg. Jag är rädd att om jag börjar skriva i den igen så kommer känslorna tillbaka och jag börjar må så dåligt som jag gjorde då. Jag är starkare nu, det vet jag. Men det känns inte som det, vissa känslor har redan kommit tillbaka och jag kan helt enkelt inte få stopp på dom, det går inte att kontrollera.


Jag vet att det är normalt, jag vet att jag tänker och tycker precis som andra i min situation men det gör det inte lättare. Jag hoppades och bad så mycket sist så jag är rädd att det inte ska fungera denna gång heller.


Det ända jag kan göra nu är att sitta och lyssna på sorgsna Sarah Dawn Finer-låtar. Det är hemskt, hur har det blivit så här? Jag vill inte tillbaka.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards