lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Elin - 3 september 2012 17:17


 


Idag har det varit en sån där dag som man bara vill glömma. Klockan ringde klockan 10 imorse, något trött och något taggad till att börja skolan igen. Har stressat exakt hela dagen idag och ätit har jag inte hunnit att göra heller, är så grymt trött nu när jag äntligen sitter i soffan och har ätit middag. 


Åkte till KS i förmiddags för att jag tänkte vara lite effektiv och ta blodprov inför mötet på radiumhemmet nästa vecka. Bussen var sen och man vet lixom aldrig hur lång tid det kan ta vid provtagningen, tänkte att 40 minuter skulle räcka och det var på håret verkligen. Såklart så var gubben innan mig jätteseg så han var inne i typ 15 minuter, men jag hade turen på min sida ändå för det gick bra att sticka mig och hon förstod att jag hade bråttom så jag fick springa iväg ganska fort för att sen hoppa på bussen, det borde gå en buss till SU från KS tycker jag, är grymt krångligt att ta sig till universitetet från KS, bussbyte och vägarbeten och gud vet vad, sen att det är sjukt mycket folk på bussen som väl går till universitetet gör ju inte saken bättre.


Jag hann till skolan och det kändes bara så himla drygt att ajg skulle sitta där i 3 timmar och lyssna på allt om VFUn igen, all info ligger ju på internet och det som sas idag har jag redan hört förut. Sen var det en tråkig klass jag hamnade i, som jag förstod det som så hade dom inte delat in oss i dom riktiga klasserna än men man vet ju aldrig vad dom beslutar sen. Gick iallafall vid halv 4 för då pallade jag inte mer.


Nä, nu vill jag bara låsa in mig på mitt rum och gråta...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards