lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Elin - 7 juni 2014 20:12


God kväll på er vänner. Vilken fin kväll vi har haft idag, eller iallafall där jag har varit hehe. Har varit så otroligt trött hela dagen idag, vid tretiden så funderade jag seriöst på att ta en liten powernap, men jag satte mig i sängen och läste i några timmar istället innan vi åkte på Studentmottagning. N har vi precis komit hem från kusinerna efter en trevlig kväll med god mat. Det känns som att man alltid går upp ca 10 kilo när man är på festligheter där det severas buffé. Är det inte den riktiga maten man käkar mycket av så är det efterrätten haha. Vi satt iallafall ute hela tiden, var väldigt härligt att få lite sol på sig samtidigt som man åt middag och pratade med massa trevlgit folk. Kul att träffa sina kusiner som man inte pratat med på länge också!




Av Elin - 7 juni 2014 13:27


Halloj på er vänner. Har gått runt med ont i magen i tre dagar nu, det börjar bli lite jobbigt känner jag. Har ni tips på hur man kan bli av med magont så tar jag tacksamt emot dem! Bortsett från det så mår jag ändå bra, bättre än vad jag trodde faktiskt. Inatt sov jag i 10 timmar, känns helt sjukt att jag blir så trött tidigt på kvällen och sover till 10 om dagarna. Visserligen så drömmer jag sjukt konstiga drömmar om nätterna så jag kanske inte sover så djupt som jag borde göra.


I morse väckte mamma mig vid 09:30 och en timme senare så var vi på väg in mot stan, jag skulle kolla på lite sommarkläder och så skulle vi köpa en studentpresent. Jag kom hem med tre par skor från Skopunkten och en långkjol och strumpor från H&M, insåg nu att jag har gjort av med nästan alla pengar från denna månad och månaden har precis börjat, eh det var ju inte riktigt meningen. Tur att jag jobbar lite varje månad så jag har lite inkomst under sommaren iallafall.


Fick ballerinaskorna gratis, älskar Skopunkten och deras kampanjer!


Vi kom hem för ett tag sedan och nu planerar jag att bara ta det lugnt till hela familjen ska på studentmottagning i Täby hos mina kusiner. Nu har vi alla kusiner på både mammas och pappas sida tagit studenten, tänk att det var fyra år sedan som jag tog studenten, helt sjukt vad fort tiden går! Nästa studentmottagning har jag ingen aning om när det blir faktiskt. Nä hörni, nu ska jag ta och måla mina naglar. Puss och kram, återkommer ikväll!


Av Elin - 7 juni 2014 10:05


Idag säger vi grattis till världens bästa mormor på födelsedagen!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards