lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Elin - 17 april 2016 20:38


Hej på er vänner. Så var även denna helg slut. Åh, helgerna går verkligen alldeles för fort! Denna söndag liksom alla andra söndagar har gått alldeles för fort. Vaknade vid 7, hade svårt att somna om. Men så småningom så lyckades jag på något sätt att somna om igen då jag vaknade 09:30 nästa gång haha. Tog det lite lugnt under förmiddagen, tittade på Nyhetsmorgon, svarade på ett helg gäng med ridsportsmejl och sedan vid 12 så kom mamma förbi med lite saker. Vid 14 ungefär så kom Lisa förbi för att se hur jag har det och så åt vi lite lunch/fika. Älskar när det börjar bli sommar när man bara kan köpa massa frukter och sånt ochlyxa till det med. Är inte så komplicerat liksom! Vi pratade ikapp oss om livet och taggade till Adelekonserten i slutet av April. Nu under kvällen så har jag typ diskat, tvättat och chillat i soffan. Ska väl snart gå och sova hade jag tänkt. Imorgon är det jobbdag till 15, sedan föreläsning i Spånga och sedan går jag hem till mamma och pappa och äter middag. Bra start på veckan med andra ord! :)


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards