lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Elin - 16 mars 2016 20:09


Alltså, jag vet. Det är så himla trist att jag börjar varje inlägg med att jag är sjukt trött. Men det är så sjukt mycket just nu på jobbet, min kropp gör så fruktansvärt ont och har massa annat att tänka på samtidigt. Önskar bara att jag kunde få sova i en månad och sedan vakna upp och allt är bra igen. MEN, nu till något roligare. Jag hann tyvärr inte titta in här igår, skyndade mig hem igår efter jobbet, kastade mig in i duschen och sedan direkt in till stan för att möta upp fyra av mina kollegor. Kastade i oss mat på fridays och sedan åkte vi till Cirkus för att se stand up med Özz Nujen och Måns Möller. Alltså, så jävla bra! Vi skrattade så vi grät! De kompliterade varandra så fruktansvärt bra och bjöd på sig själva. Rekommenderar alla att gå! Jag vill gå igen haha!


Kom hem strax innan 23, låg i sängen en timme senare och sedan ringde klockan 05:15 imorse. Idag har vi varit ute hela dagen nästan. Så himla fint väder + att vi har personalbrist just nu. Känns som att vi går på knäna varje dag utan överdrift. Vi hade även APT nu ikväll, därav den långa arbetsdagen. Men den sista timmen på jobbet så var vi alla väldigt trötta, men vi hade nästan lika kul som igår haha. Nu ska jag snart gå och sova, men passar på att säga god natt redan nu här. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards