lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 april 2018

Av Elin - 22 april 2018 15:47


God eftermiddag mina vänner, har ni haft en bra dag so far? Min har varit så härlig!


Nu sitter jag på tåget på väg hem till stockholm igen efter ett helt fantastiskt dygn i Hällsnäs i Göteborg. Klockan stod på 07:30 imorse, så för att jämföra med gårdagens tid så var detta sovmorgon! Vid 8 så var det frukostdags och jag var så hungrig och sugen på frukost.

Jag bara lassade på massa mat och när jag satte mig ned så insåg jag hur mycket jag hade plockat på mig haha, men gott var det!


Efter frukosten så körde vi igång dagens arbetspass. Idag pratade vi om mental träning och mål med hjälp av Martina Svensson som är expert på detta område. Gud vad jag får mycket gratis (inte pengamässigt alltså haha) när jag är en av kursledarna och representerar CUS på dessa utbildningar, det är liksom inte bara deltagarna som lär sig, utan jag också! Dock så tycker jag att dagens ämne är lite jobbigt då jag knappt vet hur jag vill göra med min ridning. Däremot så kunde jag fundera lite extra på mig som ledare vilket är väldigt nyttigt att göra ibland!


Vid lunch så avslutade vi allt med en utvärdering och sedan så blev det lunch ihop innan vi alla började våra resor hemåt igen. Vi fick en fantastisk utsikt under maten och det kändes som att alla var nöjda med helgen, härligt!

Tänk vad lite vatten kan göra med en haha.


Jag har verkligen förälskat mig i Hällsnäs! Det har varit otroligt bra service, god mat och så himla vackert och rofyllt på något sätt. Att ta en långhelg där med en kompis för att ladda lite batterier skulle jag inte tacka nej till! Har nästan redan bestämt mig för att komma tillbaka någon gång!

I detta hus bodde jag i, eller jag hade ett rum i detta hus haha.


vid 13 så fick jag skjuts av en personal på stället till Mölnlycke och sedan tog jag bussen in till centrala Göteborg. Hade två timmar att döda där så jag gick runt lite i affärerna och satt och njöt av det fina vädret lite. Härligt att få strosa runt lite ibland :).

Hej då Göteborg, ses snart igen!


Nu ska jag se om jag kan få igång någon film här på tåget!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards