lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 25 januari 2019

Jonas Gardell, Queen of fucking everything-Cirkus, premiär 24/1-19.

Av Elin - 25 januari 2019 15:04


Hej på er mina vänner, först och främst-sorry för min sjukt dåliga stavning igår som jag hörde om efteråt, alltså hahaha! Nu tänkte jag skriva om igår kväll!


Elin och jag kom dit lite senare då hon hade skola till sent, skönt att bara kunna glida in trots lite kö och inte behöva vänta, men missade bubblet och säkert några kändisar hehe. Det gick iallafall smidigt trots mycket folk, trodde först att vi skulle behöva glida in på första raden när han hade börjat men det slapp vi, var inte alls taggad på vägen dit men när vi väl satt på våra platser och det började så taggade jag till rejält! Jag vet att jag har sagt det förr, men premiärpubliken är något speciellt alltså!

Var bara tvungen!


Bjuder på en sjukt dålig bild på mig hehe.



En jättebra show var det iallafall! Måste vara ärlig och säga att det nog inte var den bästa bästa jag varit på, men absolut värd all tid, alla pengar och allt sådant och man borde verkligen se den! Sjukt mycket skratt som alltid, mycket nytt men också lite gammalt, bra blandning på prat och musik, som alltid så vet han precis vilka knappar han ska trycka på för att få folk att gapskratta eller tokgråta på typ mindre än en minut, han är ju ett geni vad gäller att vända från skämt till allvar och tvärtom! Ulrik Munter som var där som sångare var ett briljant val, har nog inte sett honom sedan han var på skansen sist så det var kul att se hur han har vuxit (som musiker alltså...eller? Haha) Det jag älskar med att sitta och se något live är ju att vad som helst kan hända, typ när han säger fel och avslöjar det, typ som när han reagerar på publikens reaktioner eller när han själv börjar skratta för att han tycker att det är så kul själv hehe. Slutet blev gråtfest för min del när det sjöngs låtar från Livet är en schlager men ändå väldigt fint att sluta med just "Som skapta för varann".

   

Elin blev utvald som ungdom när han pratade riktnummer och saker som hände när hon var en liten plutt, mission completed, andra gången som han börjar prata med henne haha!


   

 

Verkligen en show som man gick ifrån med massa lycka och hopp i sig, precis som han utlovade!


Har ni inte sett den så gör det, helt klart värt det! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards