lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 juni 2019

Av Elin - 17 juni 2019 16:25


Heeeej på er mina kära vänner! Har er vecka börjat bra? Min vecka har börjat helt okej måste jag ändå säga!


Trots att jag sov länge inatt så var jag ändå trött imorse och vaknade med en väldigt trött röst! Så less på denna förkylning nu alltså! Slet dock ut mig på jobbet idag, vi håller på att göra om hela verksamheten inför hösten och att möblera om och fixa med allt sådant tog väldigt mycket på kroppen kände jag, både när jag var i det och när jag var påväg hem. Men jag är så himla dum så jag fortsätter ju att göra saker fast jag fått ont då jag känner att jag vill göra ett bra jobb.


Hann vara hemma i 30 minuter ungefär och sedan mötte jag upp Lisa här i vällingby för fika. Det var ett bra tag sedan som vi sågs nu så det var verkligen dags! Hon har varit inne i sin uppsatsskrivning och jag med massa annat, så då blev det en längre paus än vad vi trodde att det skulle bli hehe. Vi köpte varsin islatte och så gick vi och satte oss i gräset och babblade. I flera timmar satt vi där och pratade om jobb, att växa upp, om diagnoser och allt möjligt. Så himla härligt!


Nu ska jag titta på Beck, vila lite, duscha, äta middag och framför allt förbereda mig inför en arbetsintervju som jag ska på imorgon förmiddag!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards