lyckopillerelin

tältning med BF3

Av Elin - 5 maj 2010 21:13

Tja!

har inte haft tid, ork och lust att blogga förs nu. Tänkte berätta lite vad som hände igår och vad som har hänt idag.

Efter ca 40 minuters väntan på bussen så kom äntligen jag och C til stationen, handlade lite och sprang till tåget, mötte K, P och L på tåget sedan väntade vi på bussen i kallhäll. När vi väl kom fram och hade slängt in våran packning i Ts och Is bilar så började vi gå dom 45 minutrarna till platsen som vi skulle vara på.

När vi äntligen hade kommit fram så samlades vi lite, slappade, kokade vatten och sedan satte vi upp tälten. Efter det så gjorde vi någon uppgift sedan var det äntligen mat-då var det försent för mig, hade ont i magen resten av kvällen!

Efter prat, skratt och roliga händelser så gick jag och lade mig och vid 0030 så kom resten av gänget, blev lite pigg då och många citat kom fram hahahahaha.

Jag har väl sovit ordentligt i kanske 1 timme, dom 2 andra timmarna så sov jag som i en dvala. Vaknade vid 0430 och råkade väcka C, vi pratade lite sen somnade hon snabbt om....men inte jag, vid 0500 gick jag upp och tog en promenad till toan och hämtade vatten till V mm sedan tillbaka. Fick ett gott skratt när jag såg I som hade lyckats ta sig ur sitt tält.

När alla hade gått upp och ätit frukost så började vi plocka ihop tälten och så, jag mådde bara sämre och sämre men det fick man skit för, jag förstår inte att folk ska hålla på att gnälla och klaga det hjälper lixom inte....menmen, det kanske ingår haha. Vå kom väl iväg vid 0900, fick som tur var skjuts av T ner till bussen <3, väntade på resten av klassen sedan hoppde vi på bussen och vidare på tågen.

C och jag åkte hem till mig, vi kollade på Björn Gustavsson och jag höll på att somna i soffan haha. Hon gick väl vid 1630, jag väntade på middag och efter det så skjutsade mamma mig till stallet!

Berättar mer om ridlektionen senare....orkar inte skriva mer. Ska nog gå och sova ska bara borsta tänderna sedan skriver jag om lektionen :).

bye så länge

Lyckopiller <3

Av Elin - 16 september 2019 20:13

God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28

Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.