lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Elin - 16 juli 2012 21:36

 Fick en smärre chock när jag loggade in på Facebook igår eftermiddag/kväll, hela startsidan var bombad av samma sak. Inbrott i stallet. Fy fan för dessa människor som har gjort detta, idioter! Jag förstår inte hur vissa människor kan vara så pantade att dom inte tänker på hur jävla mycket dom förstör för oss alla!? Hjälp oss om ni har sett något! Eller gå in på denna facebooksida för att läsa mer eller bidra med ny utrustning.


  

Tycker ni att texten är för liten? Klicka på bilden så kommer ni till sidan :).



Av Elin - 16 juli 2012 19:08


Visst var det mysigt och roligt uppe i Graninge, men det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma nu. Längtar tills jag får sova i min alldeles egna säng, kommer sova som en prinsessa hihi. Eftersom jag inte har gjort så mycket mer än sitta i bilen idag så bjuder jag på lite bilder från dom senaste dagarna.


       

Av Elin - 16 juli 2012 16:41


Jag har valt mellan dom tidiningar jag har så det blev detta.


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards