lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Elin - 10 juli 2013 20:56


Hej alla vackra! Har ni haft en bra dag idag? Min har verkligen gått i ett och det känns som om det har hänt saker hela dagen. Under tiden som Sara och Oscar hämtade Sofi på Götabro så passade jag på att läsa och bara ta det lugnt. Sen när alla tre var hemma igen så var det bara att vänta på att maten skulle bli klar, så vid 1430 så satte vi oss alla ner och käkate en jättegod lasange till lunch, eller vad man nu ska kalla det för hehe. Efter det så var jag så himla sötsugen så Sofi och jag ställde oss och slängde ihop en kladdkaka till fika.


 


När vi hade fikat vid typ 1730, (ja man får sjukt konstiga mattider när man är här haha!) så fortsatte vi med att fixa Sofis klänning, min fixar vi imorgon då vi har några timmar på oss innan jag åker hem.


 

Hon kommer bli så vacker!


Fixet med klänningen gick ite över tiden, men efter typ en timmes försening så åkte jag med Sara och Oscar till götabro igen för att lämna Sofi och även för att se stället, det var otroligt fint verkligen! Man njöt av att åka på lantisvägarna i kvällssolen!


 


        


Nu håller vi tjejer på i köket och bakar samtidigt som killarna spelar xbox, här går vi inte emot könsrollerna inte ;). Resultat får ni imorgon, för nu ska jag hjälpa till här, blir scones till kvällsmat, mumsi! Kram på er så återkommer jag imorogn!

Av Elin - 10 juli 2013 12:02


Hej på er vänner. Hoppas att ni är lite piggare än vad jag är, det blåste typ storm och forsade regn inatt här i örebro så jag hade lite svårt att sova, vaknade 2 gånger i timmen känndes det som haha. Gårkvällen blev jättetrevlig, vi drack kaffe och åt mackor till typ midnatt innan vi insåg att vi kanske borde gå och sova, mycket skratt och trevligt sällskap blev det.

 

 

Vi fick en polare när vi hade dörren öppen, en gosig liten katt kom in och ville ha mat.

 

 

På kvällen började det regna och regnbågen kom fram lite senare, blev så fint med lekparken nedanför oxå!

 

 

Min säng som vanligt när jag är här.

 

Idag hade vi planerat att gå upp och vara klara vid 0920, men det hela slutade med att vi i själva verket fortfarande låg kvar i sängarna vid den tiden hehe. Men nu är vi vakna och igång! Vi får se vad dagen har att bjuda på, är typ vinter ute här nu, sjukt kallt! Ha en bra dag hörni, så återkommer jag, puss!

 

 

Dags att sätta igång med klännigarna.

 

 

Bara för att en av grabbarna jobbar med Darin ;).

 

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards