lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Allsångsförberedelser.

Av Elin - 28 juli 2014 18:34


Hej på er vänner. Idag har ajg haft en liten fixardag inför Allsången imorgon. Skönt att ha en hel dag på sig att fixa maten, skyltar och allt sådant. Har inte riktigt haft det denna sommar känner jag, det har alltid varit saker som kommit emellan eller något på måndagen. Men idag så, medans artisterna repar och har sig på skansen idag så har ju då även jag förberett mig. Jag började dock dagen med att kolla ikapp lite på några serieavsnitt som jag spelat in under sommaren men inte hunnt kolla på än. Mamma väckte mig vid 0930 när hon åkte ut till landet och jag passade då på att gå upp när jag ändå var vaken.


Vid lunch så ställde ajg mig vid spisen och stekte pannkakor, åt upp några till lunch och de som blev över ska jag fixa ikväll och ha med till skansen imorgon som mat, mums! Det är lite nostalgi att ha med sig pannkakor som matsäck, mamma packade alltid ned hennes goda pannkakor i väskan när jag skulle på utflykt med skolan när jag var liten hihi. Men imorgon blir det mina pannkakor i väskan ;).



Under eftermiddagen så satte jag mig och fixade lite skyltar inför imorgon, jag orkade bara med att göra två men jag har ju två baksidor att göra något kul på om jag kommer på något under dagen på skansen imorgon. Bev ganska nöjd förutom att de blev lite större än planerat. Så svårt att bära dem då, men det löser sig!



Strax ska jag hoppa in i duschen, åh vad jag längtar! Har inte duschat på flera veckor känns det som, bara badat haha. Men nu ska minsann köra på bodyscrub, hårinpackning och hela köret så jag är fräsch inför imorgon. Sen senare ikväll ska jag fixa mina pannkakor och packa ihop ryggsäcken så den är någorlunda klar imorgon. Kram på er nu vänner, ta hand om varandra och ha en mysig kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards