lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Tillbaka.

Av Elin - 13 juli 2015 10:45


Hej på er fina fina ni. Efter en veckas paus med allt som har med sociala medier att göra så känner jag mig nu lite mer stark för att kicka igång detta igen. Är inne i en period som fortfarande känns jobbig, men inte alls lika jobbig som den har gjort den senaste veckan. Det går sakta men säkert framåt om man säger så :). Jag hoppas att ni har haft bättre saker för er än vad jag har haft. Under veckan som sjukling så har jag i princip bott i min säng eller i soffan och tittat på Grey´s Anatomy, ätit ben and jerry och gråtit en hel del. Har inte haft min bästa vecka varken psykiskt eller fysiskt om man säger så. I fredags så hade jag iallafall min första hela dag utomhus efter allt snörvel. Fikade med Erika vid lunch, åkte till Skansen efter det för att köpa årskort och på kvällen var jag och mamma och pappa hos barndomsvännerna för att fira en födelsedag.

 

Helgen har jag spenderat hos världens bästa extrafamilj. Inte bara världens bästa extrafamilj, utan världens finaste människor också. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig och jag förstår inte varför de är så fantastiska mot mig hela tiden utan någon egentlig orsak. Jag menar inte bara just nu, utan i alla år som vi känt varandra så har jag alltid känt mig så välkommen när jag kommer och hälsar på. Är så otroligt otroligt tacksam över att jag har dem i mitt liv och att de på något konstigt vänster ändå står kvar vid min sida trots att jag har varit sjukt jobbig de senaste gångerna vi har umgåtts. Så fruktansvärt tacksam. Fortfarande så har jag många tankar som snurrar och mycket känslor som spökar, men efter två dagar med denna fantastiska familj med skratt, tårar och mat (hehe) så känner jag att jag har lite lättare att andas. Är det några jag ständigt kommer stå i skuld till så är det dem, alla tre på olika sätt. Världens världens bästa familjen knas <3.

 

För att lämna min sjukdomsvecka som har varit och denna kärleksförklaring här ovan till familjen knas (även om de är mycket väl värda den) så kan jag nu avsluta detta inlägg med att säga att jag måste logga ut härifrån, för jag ska strax bege mig ned till Spånga station för en fika med Rebecka. Men vet ni? Jag återkommer senare, kram på er!

 


 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards