lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Elin - 19 augusti 2015 19:59


Hej på er vänner. Alltså, jag fattar inte varför det blir så sent hela tiden för mig när jag skriver här. Eller, egentligen kanske jag vet då jag är sjukt seg i huvudet när jag kommer hem när jag väl åker direkt hem efter jobbet. Vakndet med världens nackspärr idag som inte vill släppa, så har någon något bra knep för att bli av med den så säg gärna till hehe! En dag på jobbet i full fart har det varit idag. 11 barn med överskottsenergi på en avdelning som är kaos, inte så kul ibland! men tog någon timme för att sortera alla papper och pärmar som vi har, helt sjukt vad mycket det är och vad denna förskola slösar på papper! Stängde idag och sedan åkte jag till Vällingby för lite ärenden. Hittade väl inte riktigt det jag sökte, så efter 30 minuter så gav jag upp och åkte hem. Nu har jag precis ätit middag, slängt i en tvätt och sitter och tittar på Idol, eller halvsover nästan haha. Är SÅ trött och har sjukligt ont i mina stackars fötter! Nä vänner, återkommer!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards