lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Elin - 5 maj 2016 20:36


Hej på er alla fina. Sitter äntligen ned i min soffa hemma i Vällingby efter en dag ute på vift. Det känns som att jag har varit borta exakt hela dagen, från morgon till kväll. Men jag har ju faktiskt bara varit borta sedan 13 ungefär. Mamma kom hit imorse för att hämta upp lite saker, sedan åkte hon hem igen. Jag packade lite inför helgen och vid 13 så åkte jag mot Mall of scandinavia och mötte upp Vånkan. Vi tog en fika på Starbucks, pratade ikapp oss lite och sedan tog vi en runda i alla affärer. Det är ju en hel del att beta av om man säger så.



Efter några timmar i MOS så åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag, blev bjuden på grillad lamm och potatisgratäng, sååååå gott!! Stannade kanske i 1,5 timme innan jag begav mig hemåt.


Nu har jag packat klart det sista och ska snart gå och sova. Klockan står på 7 imorgon och så ska jag hinna duscha, äta frukost och göra mig iordning för avfärd mot Malmö.


Två vår(sommar)bilder från dagen, älskar detta väder alltså!!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards