lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juni 2016

...

Av Elin - 7 juni 2016 21:08


Om jag bara kunde få ge någon utav dem en kram. Just nu när tårarna inte går att stoppa. När man känner sig så där liten och skör. Jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv. Ni andas åt mig när jag inte kan. Ni plockar upp mig när jag fallit och ni finns alltid där när jag bara vill ge upp. Utan er så vore jag ingenting. 

Av Elin - 7 juni 2016 08:48


Hej på er fina ni. Det känns som om jag har haft fullt upp jättelänge, men riktigt så farligt har det inte varit haha. Nu är jag hemma från landet, har varit så skönt att vara där ute och bara tagit det lugt. Mamma hade en gammal kollega över mellan söndag-igår, det var väldgit trevligt då vi alla hade saker gemensamt att prata om. Jag har väl inte gjort så mycket på landet, mer än att sitta i solen och äta godis typ haha. Men det har varit väldigt mysigt ändå, trots mycket blåst.


Igår så skjutsade mamma över mig till boda på förmiddagen då jag var tvungen att åka in till stan för utbildning med CUS. En toppenbra utbildning om sociala medier som man fick sjukt mycket inspiration av. Vi höll på mellan 12-18 och lärde oss massa nytt och fick ny gnista att vara mer aktiva på våra sociala medier, jättekul!


När vi hade sagt hej då, så blev det lite spontant att en av tjejerna från CUS inte hade någonstans att sova, så självklart fick hon låna min bäddsoffa så hon hade någonstans att ta vägen över natten! Vad gör man inte för en vän i nöd haha. Mig störde det inte och det är alltid trevligt med lite sällskap. Vi åkte hem och så blev det pizza till middag då vi inte orkade laga mat haha. Idag ringde klockan tidigt då Theres skulle med tåget till Strömsholm för möte, så vi gick upp vid 06:30 ungefär och åt frukost och togdet lugnt innan det var dags för henne att röra sig mot tåget. Just nu sitter jag i soffan och pausar lite då jag börjat fixa min balkong, men det är så sjukt varmt redan nu så man svättas ihjäl bara av att gå någon meter. Har ju tid på mig, så jag tar lite småpauser då och då :).

Kaos...


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards