lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 mars 2018

Av Elin - 5 mars 2018 21:41


Ni vet, vissa dagar är bättre än andra. Det går framåt, men när det är tufft så är det jävligt tufft helt enkelt. Tiden läker alla sår, men ärren sitter kvar och påminner mig om mitt livs kamp. Friskförklarad, men ångesten kommer alltid att finnas i närheten. Kanske lär jag mig med tiden, kanske inte. Hur som helst så avskyr jag att cancern är en del av mitt liv och att den har förstört så mycket i mitt liv! Jag vet inte riktigt varför jag känner så här ibland, vill bara få ett slut på det!
Jäkla skitcancer!!

Av Elin - 5 mars 2018 14:36


God eftermiddag på er mina vänner! Måndag igen och det är dags för en ny vecka. En vecka med utvecklingssamtal på jobbet och inte så mycket på fritiden för en gång skull haha, bortsett från en lätt operation på fredag då. Idag har jag fått tillbaka min ryggskott som jag hade för några veckor sedan, kände av det på väg till jobbet och har haft så ont, nu är det lite bättre men på mornarna så är det som värst efersom man är nyvaken och lite stel då. Så status på mig idag har varit glad, kramig, ont i ryggen och även i huvudet i omgångar. Men det har fungerat bra ändå och slutade ju vid 14 så jag ska inte klaga allt för mycket. Nu är jag då hemma och har köpt med mig en kaffe på vägen hem och ska slänga in en tvätt i maskinen när jag avslutat detta inlägg. Resten av kvällen blir lugn och skön, vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om, så om jag får gissa så hoppar jag i säng tidigt ikväll.

Haha, sååå tråkig bild!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards