lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 mars 2019

Av Elin - 11 mars 2019 20:44


Hej på er vänner. Måndag och dags att lämna helgen bakom sig efter att ha tankat så otroligt mycket positiv energi. Det försvann ett tag igår kväll när jag insåg att det var söndag och allt kom ikapp mig, men idag känns det bättre. Hade iallafall en grym helg i Uppsala med bästa CUS-gänget med bra diskussioner, massa skratt och planering och utvärdering. Känns så vemodigt när det snart är dags för årsstämma och många av oss har valt att avgå, men vi passar på att umgås och ha kul ihop när vi ses lite extra mycket nu de sista månaderna :).


Åkte tillbaka till Uppsala fortsatte möteshandlingarna igår på morgonen och så höll vi på fram till lunch och avslutade med en gemensam vegetarisk lunch innan vi alla åkte hemåt åt olika håll och nöjda med helgen!


Idag var det tillbaka till medicinen igen, var inte alls sugen eftersom jag mådde så dåligt förra veckan, men det har faktiskt gått bättre idag. Mådde inte toppen på morgonen, men bestämde mig för att ta mig upp ändå och tvinga i mig lite att äta trots illamående och extrem yrsel. Fick i mig lite, vilade och sedan så gick jag för att hämta upp ett paket på posten. Sedan blev det spontanfika och häng med Becca som jag inte har träffat på evigheter då hon nu bor i Frankrike men är hemma i Sverige nu ett tag, så mysigt att ses igen! Vi tog en fika, gick lite i centrum och sen så gick vi upp till mig och tog en kaffe  till och åt middag.


Jag märker att jag fortfarande påverkas ganska mycket av biverkningarna då jag är extremt trött och yr fortfarande och eftersom att dagen blev lite mer intensiv än vad jag först trott så märker jag att jag tar slut ganska fort också. Så nu ska jag nog se till att krypa i säng och kolla på något serieavsnitt innan lampan släcks. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards