lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Elin - 18 april 2010 21:51

Jaha, här hemma hände det inte särskilt mycket under kvöllen, åt världens godaste middag och sedan proppade jag i mig både godis och glass-ångeest!! Måste nästan gå och spy ut allt nu, känns som om man väger 40 kilo till haha.


Vad händer i veckan då?

Måndag: Skola, middag med S

Tisdag: Skola, ?

Onsdag: Skola (prov), stallet, rida

Torsdag: Skola, Rida

Fredag: Skola, rååååålis!! :D Tagga!!

Lördag: Sova, träffa M

Söndag: Sova, plugga


Ja....inte så spännande men det är inte så långt kvar tills STUDENTEEEEN! Börjar tagga lite svagt nu asså haha.


Sen har jag ett problem.

Vara med på blåbärshoppningen eller på mösspåtagningen....? Någon som kan välja åt mig? Please <3


Nu ska jag nog fixa mig sovklar sedan får vi se vad som händer


puss


Lyckopiller <3     

Av Elin - 18 april 2010 16:45

Gjorde samma sak som igår, satte på en film när jag låg i sängen-idag blev det Evita, ännu en bra musikal! Har blivigt en riktig musikalfreak nu igen haha. Annars så har jag pluggat idag oxå, lite religion, skrivigt klart min sämsta praktikrapport under hela gymnasietiden, påbörjat Rs uppgift men det är så hopplösa frågor så jag kan knappt skriva ner för jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Har även gjort klart framsidan av sång och lekboken lägger upp bild på den, så ni får säga vad ni tycker :). Under hela dagen som jag har pluggat har jag haft musik på :O brukar typ aldrig få något gjort med musik i bakgrunden...nu spelas Chess för fullt.


 

Vad tycker ni? :P


Lyckopiller <3        



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards