lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Elin - 27 september 2010 23:55

Tänkte bjuda på en novell imorgon som jag skrev för några år sedan om Carola som heter "tror du på mirakel?" :P.


  

Men ni får vänta tills imorgon ;)


sov gott nu.


Lyckopiller <3

Av Elin - 27 september 2010 23:06


1. Sarah släpper en skiva som är beräknad att komma ut första veckan i November-P har redan kirrat att han ska köpa den till mig i födelsedagspresent.

2. Under helgen som har varit har Sarah varit och sjungit med Sveriges radios symfoniorkester i berwaldhallen-jag missade det :(.

3. Ugglas revy pågår för fullt på chinateatern med Sarah som gäst-biljetterna är dyra och slut=missar det oxå! :'(

4. Den 12 November är Sarah med i Doobidoo på SVT klockan 20:00-Då sitter jag fastklistrad framför TV:n ;).

5. Alla mina tidningar som ligger på golvet med Sarah i måste jag göra något åt :P.

6. Sarah fyllde 29 år den 14 September-Det firades med att lyssna på hennes musik om och om igen!


Det var nog allt för den här gången :P

  

Puss


Lyckopiller <3




Av Elin - 27 september 2010 22:11

Har ni läst den boken? Funderar på att läsa den :).


Hämtade ju G i skolan idag och vi åkte hem till honom och slappade lite, efter ett tag så kom S hem och då satte vi igång att bua hehe :P. Fick sällskap till föreläsningen och mötte mamma där. Var en jätteintressant föreläsning om asperger :D.


Nu har vi kommit hem och jag kollade mina mejl för ett tag sedan, ska på arbetsintervju på torsdag :D. Hoppas det kommer gå bra, håll alla tummar och tår vettja :D.


Nu ska jag fortsätta titta på Beck :).


  


Pöss


Lyckopiller <3

brr

Av Elin - 27 september 2010 13:25

Jag fryser! Blä, hatar att frysa :(.


Ska klä på mig och sen är det dags att gå mot bussen, ska hämta G vid 15 sen vid 18 ska mamma och jag på någon kurs i närheten, hoppas den är intressant :D.


Återkommer ikväll när jag kommer hem :).


Ha en bra dag.


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards