lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Elin - 10 januari 2013 20:38


Hej älskade ni. Idag har det varit otroligt tyst här på bloggen, eller hur? Ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men igår så orkade jag helt enkelt inte tidsinställa några inlägg och idag så har jag helt enkelt inte suttit framför datorn förs nu.


Började iallafall dagen med att åka in till SU vid 1030, Veronica och jag gick igenom viktiga begrepp inför tentan på Måndag och sen så gick vi vidare till föreläsningen vid 13. Försökte koncentrera mig under hela föreläsningen idag och inte hålla på och tänka på annat. Tycker det gick ganska bra faktiskt, det är så himla seg att sitta på en föreläsning i två timmar ibland så det gäller att träna på att hålla uppe koncentrationen i mer än 45 minuter haha. Efter föreläsningen så åkte jag, Veronica och Mia vidare till centralen för att möta upp Kajsa på en fika. Var riktigt kul att träffas igen, tror inte vi har träffats sen i mitten av Juni så det var verkligen på tiden. Vi satt och pratade gamla minnen och bestämde att vi ska åka iväg på en kryssning för att fira Mia i början av Februari, ska bli sjukt kul!


Vi drog väl hem vid 17 och direkt när jag kom hem så passade ajg på att ringa Sara. Vi pratade i typ 2 timmar, ja ni läste rätt haha! Så sjukt härligt att få höra hennes röst igen, var ett bra tag sedan som vi pratade med varandra. Vi kom fram till i slutet att vi typ hade pratat om allt och inget, var ett väldigt bra samtal med andra ord! Jag måste ha en av världens finaste vänner alltså, ifall ni inte visste det redan ;).


Nu har jag precis ätit upp resterna från mammas fisksoppa med aioli till middag. Eller nej, jag åt nog aioli med fisksoppa. Jag börjar undra om det verkligen är bra att äta så mycket vitlök och vara så beroende som jag är haha. Tycker synd om dom som inte äter vitlök, hur kan dom ens njuta av maten då?


Oj hörni, nu har jag verkligen börjat komma in på annat känns det som. Tycker själv att det är sjukt jobbigt att läsa långa blogginlägg så försöker verkligen att inte skriva så mycket, men ibland så går det av bara farten haha. NU ska jag lägga av. Återkommer, puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards