lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Elin - 22 januari 2013 19:36


Imorgon så får jag äntligen träffa min prins igen!


 

Av Elin - 22 januari 2013 16:04


Hallå hallå mina vänner. Det har varit rätt så tomt här idag, men nu är jag här :D. Idag så har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Sov sjukt konstigt inatt, nästan feberyra fast utan feber. Mådde illa när jag gick och la mig igårkväll och mådde konstigt hela natten oxå, tror jag åt förmycket innan jag gick och la mig. Vaknade iallafall i panik för jag trodde att jag var sen till VFUn, haha jag drömde en sån sjuk dröm om förskolan och helt plötsligt så halkade jobbet  in på ett hörn oxå, så var en aning förvirrad när jag satte mig upp i sängen vid 1030 och insåg att jag varken ska ha VFU just nu eller jobba...


Satte mig i soffan med en kopp te och försökte vakna lite, mådde fortfarande konstigt när jag gick upp. Passade på att äntligen laga pannkakor till lunch, var ett tag sedan jag åt det och har varit sjukt sugen på det. Dock så pratade jag i telefonen samtidigt som jag stekte och jag kan verkligen inte göra två saker samtidigt, hur ska jag lyckas jobba med barn sen!? jaja nu halkar vi ifrån ämnet litegrann. Efteråt märkte jag att ajg hade lyckats stänka ner hela spisen med smör, och när jag lagar mat så är det inte lite smör jag använder om man säger så. Det ´var bara att sätta igång och skrubba spisen och se glad ut helt enkelt.


Har även passat på att plugga lite idag, börjar den nya kursen imorgon och vi skulle läsa ett kapitel tills dess. Jag är så smart att jag gör allt sista dagen hehe. Var ett intressant och rätt så kort kapitel så det gick hyfsat fort måste jag säga. Har bestämt mig för att tagga till lite och inte se allt som ett problem längre. Sist jag gick i klassen som jag ska gå med nu var när vi läste utvecklingspsykologi och då mådde jag verkligen inge bra. Men nu så har jag landat och bestämt mig för att skolan inte ska sänka mig totalt utan att se FRAMÅT, klart som fan att jag ska klara det här, right!?


Vi får se hur resten av dagen blir, antagligen så sitter ajg i soffan och tittar på TV samtidigt som jag spelar Cady crush, ja jag har blivit beroende! Föresten, så ni på Guldbaggegalan igårkväll. Om ni inte gjorde det så missade ni både Carola och Helen Sjöholm, fyfy ;). Jag lyckades hålla tyst på familjen när Carola sjöng då kände jag mig trygg, dock så blir ajg lite nervös när hon ska prata, men hon gjorde ett bra jobb igår måste jag säga. Helen var ju klockren som vanligt, henne kan man lita på! Tänk vilka fina idoler jag har :D. Nä hörni, nu har ajg skrivit alldeles för mycket, cred till er som orkade läsa allt. Kram på er!

Av Elin - 22 januari 2013 13:10


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards