lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Elin - 22 maj 2013 23:00


Hej vänner. NU kom jag hem efter en otroligt lång dag med massa känslor. Egentligen så borde jag hoppa bums i sängen, men jag känner att ajg faktiskt måste skriva av mig lite. Det känns verkligen som att jag har gått igenom alla känslor som man kan idag. 


Sista dagen på förskolan idag var det. Helt galet att 6 veckor har gått så fort. Det var iallafall en bra dag på förskolan, synd bara att det var lite tråkigt väder på förmiddagen när vi var ute bara. Att säga hej då var faktiskt jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag vet ju att det nite är för evigt och att ajg faktiskt kan komma och hälsa på när jag vill, men av någon anledning så var det så himla jobbigt att krama om alla fina människor. Bättre blev det ju inte när min handledare ser sådär hemskt ledsen ut precis innan man ska gå, var tvungen att be henne att se glad ut annars så skulle jag börja gråta haha. Jag kände att på bussen så undrade jag hur resten av dagen skulle gå, var i stort behov av en toalett eller nått för att få låsa in mig och gråta ut innan jag tog nya tag om dagen. Men jag drog på Carola på högsta volym och tänkte positivt. Jag gråter för att ajg trivs och inte vill lämna förskolan, medans andra i min klass eller nått gråter för att dom absolut inte vill vara på förskolan....fy fabian vilken tur jag har!


När ajg hade halvgråtit lite och sagt hej då till alla så åkte jag in till centralen för att handla present till G. Sedan drog ajg vidare hem till honom för att fira att han blir tonåring idag, jesus vad tiden går fort! Jag minns när han var typ 2,3 lixom! Det blev en heltrevlig kväll med otroligt mycket skratt och god mat! Nu är jag som sagt hemma och ska hoppa i säng så fort ajg har skrivit klart detta inlägg. Klockan står på 7 imorgon och jag ska åka till skolan. Tänk positivt Elin, såklart det kommer bli bra! Nu är det bara en sak kvar att skriva, godnatt sötisar!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards