lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Elin - 28 september 2013 20:56


Hej vänner! Dagen har gått i ett och jag är redan nu väldigt trött. Dagen började med att jag gick upp och duschade och gjorde i ordning mig, sen åkte jag in till stan för att möta upp Sofi. Vi handlade lite och när vi hade ätit lunch så åkte vi vidare till berwaldhallen.

Vid ungefär 1510 så dök äntligen Carola upp och det blev mycket skratt, tårar och självklart musik som jag aldrig kommer att tröttna på! Inte på långa vägar att Carolas röst är slut, det finns ingen annan kvinnlig svensk sångerska som kan klå hennes pipa! Det ända som gjorde att upplevelsen sänktes var att jag fick varken autograf eller bild sen efter konserten. Grät en liten skvett och nu har jag ändå smält det lite mer. Lovar att det kommer upp bilder och en mer noggrannare beskrivning av konserten imorgon eller under nästa vecka!

Just nu så är jag hemma hos Elin och tittar på film, men ville bara gå in här och säga hej till er! Höres imorgon, kram och kärlek!

Av Elin - 28 september 2013 00:41


Mindre än 15 timmar kvar tills jag sitter på första parkett i berwaldhallen för att äntligen få se fina Carola för andra gången detta år! Har precis lagt på luren efter ett nattsamtal i ca 30 minuter med Sofi. Vi har planerat, pratat Carola och nu är jag så förväntansfull att jag kommer ha svårt att sova! Tänk att man fortfarande kan bete sig som den där blyga tjejen man var första gången man fick träffa sin idol. Känner mig alltid som ett barn innan julafton varje gång jag ska få stå öga mot öga med min barndomsidol, fast jag är 21 år och klassas som vuxen! Nu är det dags att sova så jag är pigg och glad imorgon. God natt finisar <3.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards