lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Elin - 13 september 2014 17:07



 

Hej vänner, ledsen för att ni har fått vänta på ett livstecken från mig, men igår när jag äntligen kom fram till hotellet så hade jag ingen ork att logga in här och säga hej. Tågresan ner hit till Malmö gick bra, lyssnade på musik och kollade på film hela resan, var sjukt trött bara, men ville inte sova då jag var rädd att jag inte skulle kunna somna när jag väl var framme. Tog iallafall en taxi till hotellet och var väl uppe på mitt rum vid 21 ungefär. Sååå skönt att bara slänga av sig alla kläder, sätta på sig pyamas och slänga sig i sängen för att titta på Idol och äta sushi.



Jag sov grymt bra i natt, eller jag drömde massa otäcka drömmar nästan hela natten, men sängen är iallafall sjukt skön! Hade lugnt kunnat ligga här hela dagen haha. Men det var bara att gå upp klockan 8, göra sig i ordning, äta frukost och sen knalla ned för att möta FU-kommittén för ett morgonmöte inför konferensen.



Vid 12 så började det droppa in folk från olika distrikt i Sverige som är extra engagerad för funktionsnedsättningsfrågor inom ridsporten och så började vi med en lunch. Sedan dess så har vi varit igång hela dagen, i eftermiddags så fick vi besök av Jens Kryger som är ordförande för Danmarks FU-kommitté, mycket lärorikt, så länge man förstod vad han sa! Danska är inte det bästa språket att prata med mig på om man säger så hehe. Nu senast så satt vi och diskuterade det Jens hade sagt och vad vi tycker och tänker. Jag fick även stå modell för att visa upp FU-kommitténs nya och fina västar som vi hade på oss, snygga va? :D



Nu har vi fått ungefär 1,5 timmes paus att göra vad vi vill på, sedan ska vi ta en promenad till resturangen vi ska äta middag på. Jag ska sitta i sängen och lyssna på musik och bara vila, är sjukt seg i huvudet och känner mig inte helt frisk av olika anledningar. Så ja, antingen så hinner jag kika in här imorgonbitti, eller så ska jag försöka skriva på tåget på väg hem till Stockholm. Tills dess, ta hand om er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards