lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Elin - 20 maj 2015 18:35


Efter natt två med ganska dåligt med sömn så har ändå dagen varit bra idag. Förutom att jag vakande och var sjukligt trött och hade ont överallt. Vånkan kom hit istället för att jag skulle åka till henne och så pluggade vi några timmar innan vi gav oss för dagen. Idag var första dagen som vi skulle arbeta med någon annans uppsats, läsa igenom, komma med kommentarer and so on. Det är riktigt spännande faktiskt och skönt att få fokusera på någon annans uppsats mitt i allt skrivande på sin egen. Dock så var vi kanske inte jätteeffektiva idag, ärligt talat så hände vi nog mest på pinterest och drömde oss bort. Men imorgon är det nya tag! Vid 14 så gav vi upp och Vånkan åkte hem. Jag passade på att läsa lite Harry Potter innan det var dags för mig att åka till Vällingby för att möta upp Sunna. Hade lite ärenden där borta och så ehövde Sunna komma hem hit för att hämta sina sista resväskor. Så vi passade på att äta lite middag och snacka om allt möjligt. Helt sjukt att hon snart åker ned till Skåne och är där hela sommaren, hur ska jag klara mig!? ;) Nu har vi iallafall precis sagt hej då och jag tänkte hänga tvätt för att sedan spendera kvällen med näsan i Harry Potterboken. Kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards