lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Elin - 6 juni 2017 20:47


Hej på er vänner. Denna dag har gått så sjukt fort! Har sett fram emot denna lediga dag så mycket så vill liksom inte att den ska ta slut. Just nu sitter jag i soffan och tittar lite på nationalsdagsfirandet på Skansen men ska strax pallra mig upp och äta lite. Efter en härlig sovmorgon så hämtade mamma upp mig vid lunch för att ta en snabbis förbi Täby centrum du jag behövde hjälp med att fixa min nya telefon som inte ville fungera som den skulle, sedan åkte vi vidare mot Vaxholm för att fira mormor som fyller år imorgon. Massa god mat blev vi bjudna på som alltid och så mysigt att få se skärgården litegrann på denna soliga dag!


Efter det så blev jag skjutsad till danderyd för att åka vidare mot stan för att möta upp Elin. Vi har inte setts på jättelänge så det var verkligen dags nu!! Har saknat henne så mycket och vi hade så himla mycket att prata om. Det känns fortfarande som att vi inte hann prata klart riktigt haha. Efter en fika så strosade vi runt lite i gamla stan för att sedan gå tillbaka till centralen och och åka åt varsitt håll.

Ungen ville inte vara seriös haha!


Grattis Sverige!


Resten av kvällen så ska jag ta det lugnt, fixa lite här hemma kanske också. Ha en fortsatt bra kväll hörni, kramkram!


Av Elin - 6 juni 2017 11:33


Hej på er vänner. Tänkte kasta in ett inlägg här innan jag börjar göra ordning mig för att åka mot Vaxholm.

 


Så skönt med en ledig dag idag! Fint väder är det också! Hade en toppenkväll igår med Lisa här på middag, god mat, god dricka och bra sällskap. Det var inte allt för länge sedan som vi sågs, men som alltid så har vi så sjukt mycket att prata om! Det blev lax och pasta till middag ute på balkongen och sedan så åt vi lite vattenmelon och choklad till efterrätt. Hela kvällen spenderade vi på balkongen, så himla najs! Det blev lite kyligare ju senare det blev, men som tur är så har jag massa filtar att vira in sig i, så mysigt! Det blev massa bra samtal och vid 23 ungefär så tackade Lisa för sig och åkte hem. En himla bra kväll med andra ord!


Tummen upp för kvällen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards