lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 juli 2017

Av Elin - 16 juli 2017 21:50


Hittade en bild från några somrar sedan. När allt kändes så självklart, tufft men ändå okej. Nu är jag bara splittrad och vet knappt in eller ut. Bara att jag behöver min terapi på fyra ben på något sätt. Jag behöver kunna pausa hjärnan och när jag är i stallet eller sitter på hästryggen så gör jag verkligen det, på riktigt.

Fina Jissa.

Av Elin - 16 juli 2017 15:23


Hej på er alla glada! Så var man hemma i Vällinby igen efter några dagar på landet, har varit riktigt skönt att vara där men det är också skönt att vara inne i stan igen. Har inte så jättemycket planerat idag mer än att tvätta och städa lite här hemma, det är väl ungefär så det brukar vara när man har varit ute på landet ett tag haha. Sov ut idag, drömt massa konstigt och strax innan mamma och jag åkte hemåt så pratade vi lite med lillebror också som var redo för att sova där borta i australien :). Det var en härlig båttur hem, om något blåsigt annars så gick hemresan bra! Skärgården är alldeles för fotovänlig, så här kommer det massa fina bilder haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards