lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 27 mars 2018

PMS-dag.

Av Elin - 27 mars 2018 19:52


God kväll på er vänner. Har landat lite hemma efter en lång dag på jobbet.


Alltså, ni vet när man vaknar upp på morgonen och känner att man inte har någon lust att åka till jobbet, vara trevlig mot människor och bara är allmänt off hela dagen? En sådan dag har jag haft idag. PMS kanske någon hade kallat det och jag tror att det har varit så i mitt fall. Stackare som fått stå ut med mig idag haha. Att dessutom ha en lång dag på jobbet har ju inte varit världens bästa kombo. Jobbade iallafall mellan 8-14 först, försökte att umgås med barnen och fokusera BARA på det, ingen dokumentation, inga krav, inga måsten, inga borden, utan bara vara med barnen. Det var ju typ de enda som jag har varit trevlig mot idag känns det som. Men ibland behöver man bli påmind om varför man har det jobb man har helt enkelt och idag har jag gått hem med många guldkorn i ryggen. Slutade som sagt vid 14, åkte hem en snabbis för att sätta på en tvättmaskin och handla lite saker till jobbet för att sedan åka tillbaka till jobbet för att ha APT. Därav att jag tittar in här nu vid denna tid :).

Dryyyygt att behöva åka fram och tillbaka....


Nu har jag iallafall kommit hem, lugnat ned mig lite och ska när jag har publicerat detta inlägg börja städa lite här hemma då jag tänker att jag ska hinna påskpynta imorgon efter jobbet. Men innan det så ska jag fortsätta att öppna min Glossybox som jag fick hem idag. Tur att jag fick hem den en dag som denna, det gjorde ju att jag blev lite glad när jag kom hem haha. Nä vänner, tiden tickar på. Vi hörs!

Hur snygg är den inte denna månad?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards