lyckopillerelin

Alla inlägg den 31 januari 2018

Av Elin - 31 januari 2018 18:52


Hej på er kompisar. Sitter just nu i soffan under mitt hästtäcke och tittar på film.


Idag tog det emot att gå upp, fattar inte varför jag fått så här ont i kroppen på senaste dagarna, kände inte av det efter ridninen så det kanske är något som kommit efteråt, men jag vet inte riktigt. Tufft att ta sig upp ur sängen i morse med andra ord, men kunde inte heller vara hemma då jag hade ett viktigt möte på jobbet och så har jag längtat hela veckan på dagens lunch som vi skulle få, så hemma kunde jag inte vara haha! Det är inte varje dag som man tänker att man vill till jobbet på grund av maten liksom :). Det känns som att jag har haft en sån där riktig mötesdag idag, först reflektion i arbetslaget och sedan ett möte som varade närmre två timmar på eftermiddagen. Samtidigt som jag haft härligt med barnen som lekt och haft kul, precis som jag :). Slutade vid 16:30 och sedan så åkte jag raka vägen hem och vilade! Imorgon slutar jag tidigt och har inga planer alls efteråt, troligtvis så blir det soffhäng framför TVn haha.

Svampsoppa med smörgåsmed smält ost på, alltså MUMS!!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards