lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 15 februari 2019

Lisa Nilsson, Kvinnan som är jag, premiär 14/2-19.

Av Elin - 15 februari 2019 15:24


Hej på er vänner. Nu ska vi se om jag kommer igång här igen, eller om det bara blir inlägg när jag är iväg och gör massa roliga saker och inte är riktigt lika ledsen, en dag i taget helt enkelt.

 

Igår så var det då äntligen dags för Lisa Nilssons premiär på Rival. Var inte så jättepepp till en början, men som vanligt när jag väl är på plats så känns det bättre. Fick med mig mamma i sista sekund och så möttes vi utanför Rival, minglade lite innan det började, drack lite bubbel och kollade efter kändisar hehe.

Alla fick varsin goodiebag på sin plats :).


Vid 19:30 så kom hon ut på scenen och vilket ös det var från början till slut! Älskar stäminngen i publiken när det är premiärer, så taggade, så mycket ös, jubel och applåder! Lisa var outstanding, så bra blandning av låtar, massa humor men också allvar. Hon visade upp allt hon kan verkligen och det var så himla bra! Grym på att steppa, grym på dialekter, självdistans och vilken jäkla röst hon har alltså, när hon bland annat rev av Whitney Houstons "I have nothing" på ett sätt som kändes som att tiden stod still samtidigt som man var i kyrkan och Gud var i centrum när alla bara jublar och applåderar mitt i låten för att det är så bra! Självklart så bjöd hon också på hennes klassiker som alla kan utantill typ och ja, pratade om kärleken, ensamheten, längtan och livet i allmänhet. Rekomenderar er varmt att åka till Rival för att se denna stjärna på scenen, för hon är helt briljant!

Så fantastisk vacker är hon också!


Alla fick varsinn ros på vägen ut, alla hjärtans dag till ära :).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards