lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 24 februari 2019

Jonas Gardell, Queen of fucking everything-Cirkus, 23/2-19.

Av Elin - 24 februari 2019 11:44


Vilken kväll jag hade igår! Den var verkligen välbehövlig kan jag säga efter de senaste dygnen.


Trots att jag fortfarande var väldigt trött och ganska så yr så åkte jag in lite tidigare till stan och mötte upp Jeppe. När jag nästan var framme så blev jag brutalt sugen på tacos så vi ändrade mötesplats och efter att ha guidat Jeppe till rätt tacobar så fick jag äntligen min middag (jag som guide är ingen bra kombo, jag går ju bara och tänker aldrig på vart jag är eller vad det heter omkring mig haha).

Omnomonomn


Vi kom till cirkus i god tid och kunde shoppa loss i merchen bäst vi ville hehe, det tog sin lilla tid för mig då jag typ ville ha allt, konstiga storlekar på kläderna och sen när jag trodde jag bestämt mig så såg jag ännu mer jag ville ha, så ja, efter ett tag så landade allt i att jag köpte en kopp och en tröja! När vi var klara så gick vi till våra platser, längst fram såklart hihi.

Bästa avställningsytan när man sitter längst fram, älskart!


Hur var showen då? Helt fantastisk som alltid om inte lite snäppet bättre faktiskt! Så mycket skratt, men också så mycket allvar och så mycket glitter och bra musik. Jag vet att jag har sagt det förr, men Jonas har en fantastisk förmåga att kunna blanda skämt med allvar på ett sådant genialiskt sätt. Vet typ två som är grymma på det och den ena är Jonas och den andra är Edward Af Sillén. Menmen, det var inte det jag skulle skriva om! Det roliga med att gå fler gånger på samma sak är ju att se vad som faktiskt är repeterat, men också se vad som är improviserat när det händer oförutsedda saker. Alla gånger är olika med andra ord fast ändå lika, det är det som kallas live och det är det som är det bästa!! En fantastisk kväll helt enkelt!

 

GRYMMA Joanna Perera som tyvärr var sjuk på premiären, men nu fick jag äntligen se henne på scenen!


 

Lika grymma Ulrik Munter!


 

Joanna sjöng min favorit från musikalen "Livet är en schlager", denna gång var jag helt förberedd och grät inte alls faktiskt (koncentrerade mig på att fota och filma istället haha). Har sett Joanna i många olika sammanhang och jag tycker att hon är så fantastisk vacker och har en lika fantastisk vacker röst!


Queen of fucking everything!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards