lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 maj 2019

Av Elin - 17 maj 2019 12:52


Hej på er vänner! Gaaaaalet vad trött jag var imorse när klockan ringde, som jag förstod. Men var nog tröttare än vad jag ändå trodde hehe. Men sov jättekonstigt och oroligt hela natten, så det kan också bero på det :). Upp till jobbet kom jag iallafall och idag blev det en spännande arbetsdag. Tror jag var på väg att åka hem tre gånger kanske då min benprotes började strejka på vägen dit, den knarrade och knäppte som bara den! Tänkte att det inte var någon fara så jag satte mig och skrev lite veckobrev och dokumentationer och tänkte inte mer på det, sedan blev det bara värre och värre och jag insåg att fotleden satt lös hehe. Men jag jobbade mina fyra timmar och sedan fick jag helt enkelt ta en taxi hem för att jag inte vågade åka hem kommunalt med en lös fotled. Nu har jag duschat, bytt ben (äntligen hehe) och sitter och dricer enkaffe underitden som jag skriver till er. Om en timme ungefär så ska jag åka mot Djursholm där bilresan mot Sundsvall börjar. Vi kommer väl fram ikväll någon gång sedan spenderar vi morgondagen där och åker mot Stockholm igen på eftermiddagen. Sista officiella uppdraget som CUSare blir det alltså denna helg :). Vi får se om jag tittar in här ikväll igen eller om det blir imorgonkväll, ha en fortsatt toppendag iallafall!

 

Fredagsspänning har ingen dött av :)

 

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards