lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elin - 2 december 2008 22:00

Måndag: Gick hemma hela dagen sedan till stallet, var där och jobbade till 21, då kom mamma och hämta och när jag hade ätit mm. så gick jag och lade mig..

Tisdag: Började dagen med samredovisning som gick sådär :P sedan vid 13 så slutade alla fast jag och Erika skulle vara med på öppet hus så vi stannade kvar och gick lite ärenden åt Mats, Vi tävlar med dom andra Didaktusskolorna och vi har fått mest besökande i år än så länge!! haha...:P. Kom väl hem vid halv 9 bytte om, och satte mig för at plugga sedan tittade jag på House xD. Nu ska jag gå och lägga mig, skönt med sovmorgon imorgon!! TACK MATS!! <3 det behövs!!!

Puus
Lyckopiller <3

Av Elin - 2 december 2008 14:00

Har typ tittade på TV hela förmiddagen....Sen framåt 15 så gick familjen över till grannen som hade bjudit hela gatan på adventsfika....var där en snaddis sedan fick jag skjuts till vällingby och mötte Sunna där så tog vi tåget till globen för att titta på Stockholms international horse show! xD...Det var verkligen en lyckad kväll, mötte några jag kände :P. Blev anfallen av Hanna när vi hade kommit in haha hon kom från ingen stans haha fan vad rädd jag blev :P. Vid 22 så tog Sunna och jag tåget hem och blev hämtade med varsin bil i vällingby...


Puuss
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards