lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Elin - 18 december 2008 20:30

Fick precis reda på att Monokel har flyttat och kommer inte tillbaka och att Zonette är på dom eviga gröna ängarna Snyyyyyft!!!!!!

Monokel!!!!!!!! miss u <333

Av Elin - 18 december 2008 19:30

Idag började vi med idrott fast Mats var på möte så vi fick nycklarna och så fick vi göra vad vi ville. nästan :P. En meningslös lektion för min det, skulle till hudding och magnetröngta mig. Det var skitläskigt jag hoppas att jag slipper göra det fler gånger!!!! Fick huvudvärk och tinnitus typ haha.

När vi var klara så åkte jag till stallet och jag ledde Molina en kvart, hon börjar bli bättre! skönt! Efter det så hjälpte jag några barn med hästarna och så skötte jag, åkte väl hem vid 18.

Haha måste bara berätta något kul! När jag kom till stallet så mötte jag Åsa (min ridlärare) och hon kramade om mig och sa att hon blev så rörd när hon läste min artikel i häst i väst och när hon sa det så började hon gråta! SÅ söööt!!!!!!!! haha Åsa är verkligen den bästa!!!!!!!!!!!!!!!! vet inte vad jag skulle gjort om jag inte kände henne!!! hon bryr sig om en lixom :P. Aja nog om det.

Nu har jag kommit hem och ätit mm imorgon är det jullov!!!!!!!!!!!! Fast jag måste plugga häcken av mig ändå :'(.

Puss
Lyckopiller <3

<3333333333333

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards