lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Elin - 14 december 2008 16:30

Lördag: Mamma och jag åkte till välingby på förmiddagen och shoppade julklappar så nu är det nästan bara mamma kvar att handla till :P. När vi kom hem så satte jag mig och pluggade natur, fattar frtfarande ingenting, ska prata med Masoud så jag kanske kan göra något annat än prov för det går bara inte!! jag får panik!!


Efter middagen så kom Lisa, och vi pratade tittade på mamma mia sing a long och sjöng med såklart hihi det var skitkul, den är lika bra som alltid, sedan så fylleringde Verro och Kajsa mig, fan vad vad höll ni på med?! haha underbaringar <3.


Söndag: Var i stallet hela dagen idag, kom vid sådar 11 och så hade vi genrep med luciatåget, sedan förberedde vi massor och vid 3 så började julshowen 2008 xD. Det blev faktiskt riktigt lyckat! jag vann ett pris som årets bästa hästskötare, fast Erica ska skriva om diplomet :P, som tur var, det blev lite fel :P. 


Kom hem vid halv 5 duschade och åt middag, nu har jag precis tittat på Gossip girl hihi det är bra xD. Snart ska jag gå upp och titta på parlamentet oxå hihi.


Ses puuss
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards