lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Elin - 10 december 2008 17:15

TISDAG: Började dagen med samlektion, det var faktiskt inte så mycket som jag hade kompliteringar i, SKÖNT!! efter lunch så var det taldags hihi, jag talade för hela klassen(tror att jag var den ända), blev faktiskt rätt nöjd, bara att det tog lite kort tid menmen, hihi jag tror faktiskt att klassen tyckte att det var bra oxå....hoppas jag :P. Sedan hade vi luciaträning, det börjar ordna till sig nu. Skönt!! 

När jag kom hem så väntade jag på att mamma skulle komma hem med mat, pizza med julmust blev det hihi mumsi!! sedan åkte pelle och mamma så jag var själv hela kvällen, det var soft, passade på att sjunga lite och plugga, sedan kunde jag ju titta på vilket program som helst på tv utan att någon klagade xD. 


gott med pizza :P

puuss
Lyckopiller <3


ONSDAG: Idag började jag dagen med FSF, tråkigt, sedan hade vi natur, Cicci och jag bestämde att vi skulle jobba på varsit håll och sedan skicka allt till varandra för båda jobbar bäst hemma.

Vid 13 så var jag hos Ingrid, det var typ första gången som jag verkligen har fått saker gjort hihi...fast när Mats kom så blev det mycket prat och annat, så när alla had gått och jag fick sitta själv en liten stund så var det så jävla skönt!! bara sitta i ett tyst rum och plugga,sedan så dröjde det ju inte lång stund innan Ingrids jävla telefoner började ringa haha menmen.

Sedan så höll jag klassen sällskap medans dom fixade alla kransar till luciatåget på fredag, ursh har ångest! Jag har fått som jävla magknip så jag vet inte vad jag ska ta vägen, det slutade med att mamma kom och hämtade mig i skolan och under tiden medans jag väntade på henne så pratade jag och Tina om allt och inget haha, jag fick reda på mina betyg, hihi väldigt nöjd faktiskt, troligtvis så kommer jag att få MVG i ASL :O :D. 

När jag kom hem så lade jag mig i soffan och tittade på TV och vid middagen så bestämde vi att jag inte ska rida :( min magknip vill inte ge med sig :'( så nu sitter jag här och skriver, och mamma har precis ringt stallet, jag tror tyvärr inte att jag kommer att få rida igen, men det visar sig...


loove
Lyckopiller <3

Klassen binder kransar xD


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards