lyckopillerelin

Alla inlägg under maj 2009

Av Elin - 10 maj 2009 16:30

aha kolla vad jag hittade xD det var ju för tusan flera hundra år sen det där xD guuud vad pinsamt rider jag fortfarande så dåligt!?!? :S hoppas inte det :P


Av Elin - 9 maj 2009 22:15

Sov som en stock till 11 idag, gick upp och så var Nordlanders här, vi bjöd på fika sedan åkte dom igen men sitt grus som dom hade hämtat. Jag gick runt i huset och hade det väldigt tråkigt, satte mig lite framför datan och TV:n sedan var det lunch, jag åt sedan åkte mamma och jag till spånga torg och kollade lite, ddt var typ marknad med ponnyridning :D tihi en söt lite shettis fick jobba järnet :P.

Sedan åkte jag till stallet på clinic det är alltid intressant när fia håller i den, gjorde Camilla och Vivi lite sällskap sedan hem.

Handlade lite och sedan så typ tittade jag lite på TV sedan var det middag, och under kvällen så har jag typ bara kollat på TV, var så sjukt festsugen i eftermiddags men jag orkade inte kollar unt om det hände något kul i spånga så jag stannade hemma och kryade på mig lite.

Nu ska jag nog dricka en kopp te sedan är det sängen som gäller.

ses om jag lever imorgon
puss <3

Draken, Lisa och jag <33

Av Elin - 8 maj 2009 22:00

I skolan idag så tittade vi på Patrik 1,5, den var bra som alltid :P. Efter det så gick jag upp till Marie och pratade med henne, det var......jobbigt faktiskt, vi får se hur jag mår efter allt sen då...om det blir något.

Efter det så åkte jag och Erika in till stan för att låsa upp hennes mobil, det gick som det gick och sedan gick vi till donken för att käka lunch. Sedan gick vi till tåget igen och åkte tillbaka till skolan för ett kort elevrådsmöte och sedan åkte jag hem. 

Pratade med mamma om hur jag mår och sedan åkte vi och handlade i bromma sedan hem igen :P. 

Kvällen har ägnats åt TV:n hehe som alltid typ xD. Kvällspigg som jag är så funtar jag på att plugga lite nu hehe.

bye så länge <3

...

Av Elin - 7 maj 2009 23:30

Namn: Ruf - Orkar inte mer (Inte sann)

Beat: Broken - Ruf Productions


Jag vill inte längre, allting går åt helvete

jag försöker vara glad, ett slag under bältet

du ser mig bara glad men jag orkar inte mer

jag vill att du ska ha det bra, att du inte ser


du ser hur jag skrattar du ser hur jag ler

men här inuti mitt hjärta, så vill jag inte mer

när jag är borta, när jag inte finns mer

alla dagar och veckor, nu blir det blir inga fler


att niklas pinas, ner i deprisioner

av dom stora djupa hålen, av dina patroner

jag sitter här nu igen, en tanke faller in

jag håller på att ta mitt liv, men det betyder ingenting


enligt er för ni skiter ju i mig

den enda jag kommer sakna är min fina tjej

Sara karlsson, du är den sötaste ängel

som vistats här på jorden, jag kommer sakna dig en del


Refr.


när jag mår så dåligt, jag måste dra en viss gräns

den var jag redan över när jag svek min egen flickvän

jag berättade aldrig för dig, vad som var fel

jag tänker på det varje dag, jag känner mig inte hel


det är mitt eget fel att det blev som det är

det är bara jag, som har gjort det såhär

nu är det slut, jag vill säga det till er

jag kommer sakna er, bara mer och mer


det jag säger nu är inget som ni ska tänka på

detta kanske är det jag vill så nu är det så

Sara, det är bara du som håller mig vid liv

jag beundrar dig, din inställning är positiv


jag kommer aldrig svika dig, det vet du också

jag gör nog aldirg detta, om du inte tycker likaså

du är det bästa jag vet, jag älskar bara dig

det vill jag du ska veta, du är den finaste tjej

Av Elin - 7 maj 2009 22:15

Ledig idag då, sov till 10, kollade på TV och satt framför TV:hela dagen :P.

Vid halv 5 så begav jag mig till svandammen för att möta Viola så åkte vi tillsammans till stallet, vsade runt henne lite och så fick hon hälsa på hästarna..fråga ite frågor sen var hon tvungen att åka.

Jag red Eloge och det gick faktiskt bra, inte super och inte dåligt, men bra är nöjd, han var lugn och fin hela lektionen. Kollade på hoppgruppen ett tag och sedan hem.

Nu sitter jag här framför tV:n och tittar på hocky medans pappa sitter i soffan och skriker skjut då! hehe det är min pappa det xD.

bye nu ska jag kolla runt lite
see you <3

Av Elin - 7 maj 2009 13:30

Sitter här och tittar på så ska det låta, har tråkigt...längtar till 21-23 maj!! då kan man dränka sina sorger med underbaringarna på Kajsas land xDxD hehe.

Jag är jättehes idag, kan typ inte prata och har lite ont i halsen men jag hoppas det går över under dagen...

nu ska jag gå och göra något vettigt....typ plugga kanske....? nej jag har blivigt så skoltrött tror jag faktiskt, palla gå till skolan lixom, kanske för jag inte trivs lika bra som förrut elr nått...kanske löser sig imorgon den som lever får se...

aja bye
see you tonight <3

Av Elin - 6 maj 2009 21:00

Inte en som ansträngande skoldag för min del blev det idag, hade en lektion sedan på shoppingtur med kompis och rektor till öppet hus som vi hade senare på em och kvällen. Vi köpte mat typ :P jag hittade oxå ett par skor tihi och så 
käkade vi lunch på donken.

När vi kom "hem" igen så fixade jag och Erika all dipp, godis, chips mm hehe ^^ Artur höll oss sällskap oxå xD.

Vid 15 så började öppet huset och jag satt typ och gjorde ingenting, hatar öppet hus! menmen thats life, lite roligt har man ju alltid när Ingrid och Åse är med xD.

Mamma kom och hämtade mig i skolan, sedan åkte jag til stallet, red ute i padocken, gjorde svåra övningar så det gick väl sådär, men jag är iaf taggad för imorgon kväll :D då ska jag fan rida fiint!!!

nu ska jag dra
see you <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards