lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Elin - 27 januari 2012 18:27


Äntligen fredag! Sista dagen på första behandlingskuren var det idag. denna gången fick jag klara mig utan mamma, det är helt sjukt vad man tar sina föräldrar för givet i dessa lägen asså! Men det gick bra, var ju bara 2 timmar jag var där och nu ska jag inte tillbaka dit förs måndag efter veckan som kommer. Hoppas verkligen att jag kommer må bra under veckorna så jag kan få praktisera lite mer och börja leva lite mer normalt.


Vad har hänt under resten av dagen då? Pappa hämtade mig vid ks imorse när jag var klar sedan åkte vi hem och åt lunch och jag tog en liten promenad. Vid 12 satte vi oss i bilen för att åka in till stan och prova lite peruker åt mig, fastnade för några fina så det blir nog bra det här! 


Mitt humör går väldigt mycket upp och ner om dagarna, när jag mår det minsta illa så blir jag helt sänkt och känner att jag inte orkar kämpa mer, i onsdags bröt jag ihop totalt och att bara sket sig. Om jag hade ledsnat på att må dåligt på tredje dagen redan hur ska jag klara av att må dåligt under 3 månader då!? Dagar som idag då jag har mått bra så inser jag ändå att jag klarar nog av att må dåligt i en vecka varje månad för att sedan må hyfsat och tillsist bli helt frisk från denna jävla cancern. Det kommer bli bra! Om jag har tur så är jag färdigbehandlad redan i April, håll tummarna för det hörni ;)!


Nä, känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig och skriva som jag brukar så lägger nog ner för stunden. Jag ska  som sagt verkligen försöka ta upp bloggen lite bättre och skriva lite mer smarta inlägg men vi får se när det kommer, someday somehow!


Höres senare!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards