lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Elin - 7 januari 2012 21:58


 

(klicka på bilden för att komma till sidan)


Har du bloggtorka? Då rekomenderar jag att du klickar in dig på denna sida så får du nästan alltid något bra tips på hur man löser problemet.

Av Elin - 7 januari 2012 14:29


Jag försöker komma på något att skriva om men det händer lixom inget i mitt liv nu när jag har ont i magen och inte kan göra något...sover till 12 om dagarna och resten av dagen sitter jag typ framför TVn eller datan och gör inget speciellt. Igårkväll hade vi iallafall familjen N på middag, jättetrevligt att hela familjen var med denna gång, längtar till nästa gång vi ses alla 8 hihi.


Har fortfarande noll idéer på hur min bloggdesign ska vara...googla hjälper ju inte, man vill ju vara lite unik lixom ;D.


Menmen, ni får stå ut med det och hoppas på att insperationen kommer strax. Skola på måndag, lite småorolig med tanke på att magen inte är hundra än...men hoppas jag orkar.


Nä, ska sluta uppehålla er med ingenting. på återseende

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards