lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Elin - 18 juni 2015 14:55


Hej på er vänner. Just nu sitter jag i min säng som blir min för en vecka här. För er som missat så befinner jag mig just nu i Turkiet med världens bästa extrafamilj. Vi gick upp redan vid 3 i morse och jag har nog allt som allt på planet sovit kanske i 30 minuter, så jag gissar att ajg kommer vara trött ikväll. Men det gör inget för mig hihi. Det är så himla mysigt här borta, sol, bad och massa annat kul. Egentligen så ville jag bara kika in här för att säga hej eftersom jag inte vet om jag tittar in här mer idag. Bjuder på några bilder iallafall, nu ska jag ut i solen! Kram!


Av Elin - 18 juni 2015 14:00


Eftersom jag blir borta nu en vecka och inte riktigt vet när och om jag har tid, ork och lust att blogga så slänger jag in en sån här lista. Det kommer dyka upp ett inlägg om dagen från denna lista. Första dagen blir imorgon!


Dag 1 – Din favorit cover av Helen Sjöholm

Dag 2 – Din första Helen Sjöholm konsert

Dag 3 – Ett Helen Sjöholm-citat

Dag 4 – Den sämsta covern av Helen Sjöholm

Dag  5 – En dröm du har haft om Helen Sjöholm

Dag 6 – Ett kort på dig och Helen Sjöholm

Dag 7 – Ett kort av dina Helen Sjöholm-saker

Dag 8 – Vad som helst om Helen Sjöholm

Dag 9 – Ett favorit foto på Helen Sjöholm

Dag 10 – Det bästa Helen Sjöholm-minnet

Dag 11 – Favoritintervju av Helen Sjöholm

Dag 12 – En rolig Helen Sjöholm-video

Dag 13 – Någon du blev kompis med genom Helen Sjöholm

Dag 14 – Det bästa med Helen Sjöholm

Dag 15 – Ditt favorit TV-framträdande av Helen Sjöholm

Dag 16 – En Glad/ledsen låt med Helen Sjöholm

Dag 17 – En konstig sak om Helen Sjöholm

Dag 18 – Hur många Helen Sjöholmbilder har du på din telefon?

Dag 19 – Ditt favorit-tidningsomslag på Helen Sjöholm

Dag 20 – Ett foto på Helen Sjöholm och en annan sångare/sångerska

Dag 21 – Varför blev du ett Helen Sjöholm-fan?

Dag 22 – Ett foto på Helen Sjöholm som du är besatt av

Dag 23 – Vad betyder Helen Sjöholm för dig?

Dag 24 – Din favoritmusikal som Helen Sjöholm har medverkat i

Dag 25 – Låten som gjorde att du fastande för just Helen Sjöholm

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards