lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 28 juni 2017

Allsångspremiär 2017.

Av Elin - 28 juni 2017 08:44


Goooodmorgon på er vänner! Egentligen så är det ett under att jag är vaken och uppe vid denna tid, med tanke på när jag kom hem igår och sedan gick och la mig i sängen. 


Menmen, uppe är jag iallafall! Tänkte att jag skulle bjuda på ett inlägg om gårdagens Allsångspremiär.



Jag må ha låtit taggad, men i själva verket så var jag en aning nervös för hur det skulle gå under dagen med platser, sällskap och allt sådant. Men när vi väl kom upp så löste sig allt och tiden gick så fruktansvärt fort där uppe på Solliden. Jag minns inte när jag skrattade så mycket sist, tårarna sprutade och magen värkte efter typ 5 minuter med härliga allsångsgänget! Det var lite småkyligt under dagen då det var molnigt och blåste, men det klarade vi av fint ändå.


Nu blir det lite bilder från när jag kom fram till Skansen och till när vi kom upp till våra platser.



Alltså, för mig så är sommaren invigd nu efter första allsången. Jag är alltid så förbaskat lycklig när jag är där, det är som att livet står på paus och jag kan bara vara här och nu exakt hela dagen! Skansen och allsången är min frizon och tisdagarna är verkligen heliga för mig.  Det är så obeskrivligt härligt att vara tillbaka! Har fortfarande inte riktigt fattat att det har dragit igång än haha. Inga problem var det heller inte med sällskap, har man människor runtomkring en som är lika knäppa som en själv så blir det ju väldigt bra!


Nu blir det en bildbomb med blandade bilder från dagen. Alltså, min arm får utstå mycket på tisdagarna haha!


Det pågick rep hela dagen, massa skratt, massa bra musik och underhållning! Men tror nog att Tomas Ledin fick fart på hela publiken mest, som alltid när han är med!

 Bästa Sanna!


Sabina Ddumba


 Shima Niavarani


 Tomas Ledin


Robin Bengtsson


Sedan så var det äntligen dags för sändning, vi var mer än REDO!!

Sanna var så vacker i sin klänning!


Vid klockan 22:00 ungefär så checkade jag ut och åkte hem. 14 timmar på Skansen och varenda minut var fantastisk, nästan :). Fick krama om Shima efteråt, prata med Tomas Ledin och självklart Sanna också, så jag var mer än nöjd!


Nu ska jag kila vidare till Spånga för att möta upp Sara, puss och kram skumbanan!

 
 
Anders

Anders

28 juni 2017 09:20

Vad häftigt!!

http://edinburgh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards