lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Elin - 5 december 2011 21:12



Hallå mina kära läsare, börjar bli lite tunt med kommentarer tycker jag! Läser ni fortfarande? Klart ni gör, vad annars lixom!?


Har spenderat dagen på SU från 11-17, pluggade lite självständigt och sedan seminarium. Är riktigt tråkigt att vara tillbaka i skolan igen, spenderar hellre mina dagar på förskolan än sitta i skolbänken 3 dagar i veckan! Menmen, får se VFUperioden som en slags sporre att klara alla kurser och fortsätta kämpa så jag blir klar med utbildningen snart! :D


Skulle möta Mev och Lisa inne i stan på eftermiddagen men eftersom jag slutade senare än vad jag trodde så flyttade vi vårat adventsfika till nästa vecka, då ska det fanimej bli av oxå! 


Kvällen har spenderats i soffan med datorn i knät, har knåpat ihop den nya headern som ni säkert såg när ni klickade in här, är faktiskt nöjd ville inte ha för mycket men ändå lite jul och det tyckte jag att det blev, lite mycket rött kanske hähäää!


 

Av Elin - 5 december 2011 19:04


Känner att jag vill fortsätta på det jag började på igår, så lägger ut denna idag. Blir glad när jag ser detta klipp och det får mig att hoppas på att vi tillsammans kan göra världen bättre! Samma sak gäller här, offra 3,30 minuter av era liv för att se detta klipp, ni kommer att må bättre :)


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards