lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Elin - 20 januari 2014 17:50


Jag var riktigt taggad i helgen att börja en ny termin och börja på en ny kurs som håller på hela terminen. Blir alltid lite taggad att fortsätta att plugga när man precis ska sätta igång en ny kurs, blir som en nystart nästan. Men iallafall, lillebror och jag kollade på Hunger games 2 igårkväll, den var jättebra så se den ni som inte har hunnit se den än! Idag gick jag upp vid 10, sovmorgon! Sen satte jag mig och läste lite mejl och lite sånt.


Efter lunch så mötte jag upp Veronica på tåget sen fortsatte vi mot SU för att registrera oss och gå på kursintroduktionen av den nya kursen. Denna termin läser jag språk hela terminen. Tror ärligt talat att ALLA gick där ifrån klockan 16 med sjukt mycket ångest över denna kurs. just nu har jag inte koll på någonting, känner mig galet stressad och det känns lite som att man inte kommer att ha tid att leva denna termin för all lediga tid ska gå åt skolan. Mitt nyårslöfte tror jag att jag får skjuta upp till höstterminen eller nått. Jag hoppas verkligen att det låter värre än vad det är med denna kurs, men tvek på det alltså! Veronica och jag ska iallafall plugga ihop redan imorgon, det är det jag ser fram emot i denna kurs-att få plugga ännu mer med sina vänner! Och VFUn såklart, trots att man varje gång undrar hur det ska gå och att man alltid är ganska pirrig första dagen när man kommer tillbaka.


Nu har jag iallafall precis ätit middag, ikväll ska jag kolla på guldbaggegalen och sega. Nu-duscha, ciao!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards